InfraIT IT Beheer & Helpdesk.

Computersystemen zijn complexe apparaten en kunnen op elk moment van de dag problemen ondervinden. Dit heeft verschillende oorzaken. Virussen en mal-ware kunnen onverwacht toeslaan, maar ook technische problemen kunnen zich voordoen. Disken kunnen vollopen en zelfs stuk gaan. Gelukkig is er een oplossing: InfraIT IT Beheer & Helpdesk.

Betrouwbaar

InfraIT begrijpt heel goed dat u moet kunnen vertrouwen op uw computernetwerk. Met Pro-actief IT beheer & helpdesk kunnen wij op afstand veel storingen verhelpen nog voordat deze voor merkbare problemen zorgen.

Software

De Proactief IT beheer software wordt geïnstalleerd op al uw computers en stuurt regelmatig een technisch rapport naar onze centrale server. Hierdoor krijgen wij een goed beeld van de technische staat van uw computerapparatuur. Onze colega’s van Beheer & Helpdesk zien bijvoorbeeld de beschikbare harddisk ruimte, de staat van de harddisk, de werking van uw virusscanner, software patches en uiteraard of backups gelukt zijn of niet.

Flexibel

Pro-actief IT beheer & helpdesk is een dienst op contract basis. Wij leveren verschillende opties en niveaus van bescherming. Op deze wijze kunnen wij de dienst op uw behoefte afstemmen en betaalbaar houden. U kunt iedere maand opzeggen.

Contractvormen

IT Beheer & Helpdesk - ICT en VoIP totaal oplossingen voor het MKB
InfraIT
InfraIT Groep hanteert een uurprijs van € 75,-
Als u een Pro-actief IT beheer contract afsluit krijgt u daar ook nog eens korting op.
U heeft al een basic Pro-actief IT beheer-contract vanaf € 52,50 p/m.

Dag en nacht worden servers en werkstations op afstand bewaakt vanuit onze software. Ruim 20 checks worden er elke 15 minuten uitgevoerd op uw servers. Daarna wordt een rapport naar onze centrale server gestuurd.

Met uw toestemming kunnen onze medewerkers op afstand op uw scherm meekijken. Problemen worden door ons gezien alsof wij dan op uw locatie aanwezig zijn. Dat scheelt tijd en kosten. Vanzelfsprekend kunt u rekenen op onze vertrouwelijkheid.

Als er belangrijke patches en security updates zijn worden die automatisch geïnstalleerd op alle computers en servers. Onze software controleert of uw systemen up-to-date zijn. Niemand van InfraIT hoeft op uw locatie aanwezig te zijn.

 

Vooraf, maar ook gedurende de contractduur, worden technische analyses gemaakt van uw netwerk, servers en werkplekken.
Op basis van deze uitkomsten kunt u belangrijke beslissingen nemen.

Onze software stuurt iedere week een overzichtelijk rapport over de status van uw netwerk. Inclusief verslagen over wat wij gedaan hebben; mogelijke incidenten m.b.t. de hardware en software, de kwaliteit van uw verbindingen, aanvallen van virussen en spyware etc. Zo blijft u volledig op de hoogte wat er gebeurt.

Naar keuze kan uw gehele systeem voorzien worden van een geavanceerde oplossing om bedreigingen van virussen, spy- en malware, wormen en Trojaanse paarden te voorkomen.
Continu wordt uw netwerk, server en werkplekken gescand met behulp van de beste software.

Met behulp van een lokale image back-up worden uw besturingssysteem, software, mail en databases volgens een vast stramien regelmatig naar een server of een lokaal back-up systeem geschreven. Dit maakt bij calamiteiten een snelle en vooral complete Restore mogelijk

Voor nog meer zekerheid kunnen wij met het InfraIT Online Backupsysteem ook oplossingen bieden voor het wegschrijven van back-ups naar ons extern datacentrum. Dat geeft nog meer zekerheid; zeker bij brand, diefstal of waterschade.

Indien een van uw medewerkers een probleem heeft met zijn/haar computersysteem, kan direct onze hulp worden ingeroepen.
Wij kunnen – in goed overleg – mee kijken op het computerscherm van uw medewerker.

Indien uw organisatie gebruikmaakt van verschillende cloud oplossingen naast uw lokale netwerk, zijn wij in staat de controle hierop volledig te integreren en gezamenlijk te bewaken.

Zo houdt u totaaloverzicht van toegang tot aan dataopslag.